Ga naar de inhoud
PDG Portfolie
Introductie
Mijn visie op onderwijs en de relatie met Firda
Portfolio
De 6 taken
Taak 1. De docent draagt er zorg voor dat hij professional is en blijft
Taak 2: De docent ontwikkelt een onderwijsprogramma
Taak 3: De docent voert een onderwijsprogramma uit
Taak 4: De docent begeleidt de studenten tijdens de leerloopbaan
Taak 5: De docent is actief betrokken bij de beroepspraktijkvorming
Taak 6: De docent construeert, hanteert en evalueert beoordelingsinstrumenten
Reflectie
Didactisch practicum
Mijn leerstijl
Werkbezoek leergroep
Mijn persoonlijkheid
Studenten
Voortgangsgesprekken
Mijn Leergroep
Archief
Archief portfolio
Startdag Allardsoog
Breinleren (lesdag 02-02-2024)
Digitale werkvormen (lesdag 16-02-2024)
Leer theorieën (lesdag 01-03-2024)
Roos van Leary (lesdag19-01-2024)
Studiegidsen
Teamplan
Werkbezoek leergroep
checklist
Lesbezoek 4 april
Burgerschap binnen het Volwassen traject
Jaargesprek gevoerd met Kevin Dijkema
Archief Onderzoek
Onderzoek Nieuwe opzet BBL
Opzet voorschakeltraject
Bronnenlijst
Nieuws en ontwikkelingen
PDG Portfolie
Navigatie Menu
Navigatie Menu
Introductie
Mijn visie op onderwijs en de relatie met Firda
Portfolio
De 6 taken
Taak 1. De docent draagt er zorg voor dat hij professional is en blijft
Taak 2: De docent ontwikkelt een onderwijsprogramma
Taak 3: De docent voert een onderwijsprogramma uit
Taak 4: De docent begeleidt de studenten tijdens de leerloopbaan
Taak 5: De docent is actief betrokken bij de beroepspraktijkvorming
Taak 6: De docent construeert, hanteert en evalueert beoordelingsinstrumenten
Reflectie
Didactisch practicum
Mijn leerstijl
Werkbezoek leergroep
Mijn persoonlijkheid
Studenten
Voortgangsgesprekken
Mijn Leergroep
Archief
Archief portfolio
Startdag Allardsoog
Breinleren (lesdag 02-02-2024)
Digitale werkvormen (lesdag 16-02-2024)
Leer theorieën (lesdag 01-03-2024)
Roos van Leary (lesdag19-01-2024)
Studiegidsen
Teamplan
Werkbezoek leergroep
checklist
Lesbezoek 4 april
Burgerschap binnen het Volwassen traject
Jaargesprek gevoerd met Kevin Dijkema
Archief Onderzoek
Onderzoek Nieuwe opzet BBL
Opzet voorschakeltraject
Bronnenlijst
Nieuws en ontwikkelingen
Wet versoepeling urennorm naar Tweede Kamer
Meer gezakte leerlingen: dat merken ze in het volwassenenonderwijs
Fors meer schoolverlaters, vooral mbo'ers stromen vroegtijdig uit
Friese hbo's en mbo's zien kansen bij werken en leren: 'In deze samenleving wordt bijscholing steeds belangrijker'
Gemeente Utrecht lanceert podcast ‘Het beste voor je kind’
Mbo'ers voelen zich nauwelijks gehoord: 'Ze denken dat we dom zijn'